Pozicijos aprašymas
- Personalo dokumentų rengimas ir administravimas (darbo sutartys, įgaliojimai, įsakymai, raštai, vidinės tvarkos, procedūros ir pan.)
- Personalo priėmimo, perkėlimo, atleidimo procedūrų vykdymas, su tuo susijusių dokumentų projektų rengimas
- Naujai įdarbinamų darbuotojų įvedimas (savalaikis užregistravimas į sistemas, visų reikiamų dokumentų suvaldymas, informacijos paskirstymas)
- Savalaikis vidinių tvarkų, procedūrų, informacijos sistemose atnaujinimas, darbuotojų supažindimas su tuo
- Pagalba darbuotojų atrankos cikle – skelbimų rengimas, pokalbių, susitikimų su kandidatais koordinavimas
- Darbuotojų ir vadovų konsultavimas personalo administravimo ir Darbo teisės klausimais
Lūkesčiai naujajam kolegai
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas
- Ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis panašioje pozicijoje (privalumas – personalo administravimo, HR generalisto srityse)
- Puikios LR Darbo kodekso, raštvedybos taisyklių žinios
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word)
- Puikios lietuvių bei anglų kalbų žinios
- Kruopštumas, atsakingumas, dėmesys detalėms
Darbdavio siūlomas paketas
- Galimybė dirbti profesionalų komandoje ir augti kaip savo srities ekspertui
- Modernus biuras, patogi darbo vieta
- Darbo užmokestis: 1500 – 2000 Eur neto
- Įmonės šventės ir renginiai