fbpx
APIE ĮMONĘ
Humanfirst klientas

Personalo administravimo specialistas

Administravimas, Personalo valdymas
Vilnius

Pozicijos aprašymas

  • Personalo dokumentų rengimas ir administravimas (darbo sutartys, įgaliojimai, įsakymai, raštai, vidinės tvarkos, procedūros ir pan.)
  • Personalo priėmimo, perkėlimo, atleidimo procedūrų vykdymas, su tuo susijusių dokumentų projektų rengimas
  • Naujai įdarbinamų darbuotojų įvedimas (savalaikis užregistravimas į sistemas, visų reikiamų dokumentų suvaldymas, informacijos paskirstymas)
  • Savalaikis vidinių tvarkų, procedūrų, informacijos sistemose atnaujinimas, darbuotojų supažindimas su tuo
  • Pagalba darbuotojų atrankos cikle – skelbimų rengimas, pokalbių, susitikimų su kandidatais koordinavimas
  • Darbuotojų ir vadovų konsultavimas personalo administravimo ir Darbo teisės  klausimais

 

Lūkesčiai naujajam kolegai

  • Aukštasis universitetinis išsilavinimas
  • Ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis panašioje pozicijoje (privalumas – personalo administravimo, HR generalisto srityse)
  • Puikios LR Darbo kodekso, raštvedybos taisyklių žinios
  • Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Excel, MS Word)
  • Puikios lietuvių bei anglų kalbų žinios
  • Kruopštumas, atsakingumas, dėmesys detalėms

 

Darbdavio siūlomas paketas

  • Galimybė dirbti profesionalų komandoje ir augti kaip savo srities ekspertui
  • Modernus biuras, patogi darbo vieta
  • Darbo užmokestis: 1500 – 2000 Eur neto
  • Įmonės šventės ir renginiai
Siųsti CV
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.
Sužinokite, kaip ir kam Jūsų duomenis naudosime, perskaitę mūsų Privatumo politiką:
SPECIALISTAS
Gerda Lukošiūtė
Personalo atrankų specialistas