Mūsų klientas – NORTHWAY įmonių grupė – tai 17 įmonių, daugiau nei 20 metų sėkmingai plėtojančių veiklą medicinos, sveikatingumo, biotechnologinės farmacijos, investicinės veiklos srityse, aljansas. Jį sudarančiuose Medicinos, Biotechnologijų ir Investiciniame klasteriuose dirba daugiau kaip 800 talentingų specialistų. Didžioji dauguma jų – aukštos kvalifikacijos mokslininkai, biofarmacijos ir medicinos profesionalai. Grupės įmonės vykdo veiklą Lietuvoje, Latvijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Jungtinėse Valstijose. Kompanijai eškome biuro administratoriaus.
Pozicijos aprašymas
- Svetingos ir profesionalios aplinkos darbuotojams, lankytojams ir aukšto rango svečiams užtikrinimas įmonės biure
- Kasdieninio biuro ir įmonės administravimo priežiūra, reikiamų priemonių biure užsakymas, tvarkos palaikymas
- Įmonės dokumentų administravimas, informacijos vidinėse duomenų bazėse atnaujinimas
- Vidinių susitikimų organizavimas ir koordinavimas
- Pagalba su personalo administravimo užduotimis, kaip pvz. reikiamų parašų surinkimas, dokumentacijos sutvarkymas, naujų darbuotojų adaptacija, vidinės komunikacijos sklaida ir pan.
- Bendradarbiavimas su kitomis įmonės komandomis siekiant užtikrinti sklandų kasdienį įmonės veikimą.
Lūkesčiai naujajam kolegai
- Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis administravimo ar panašioje pozicijoje
- Gebėjimas dirbti savarankiškai ir bendradarbiauti dinamiškoje aplinkoje
- Atsakingumas ir savarankiškumas, orientacija į rezultatus, problemų sprendimo gebėjimai, dėmesys detalėms
- Efektyvūs bendravimo ir tarpasmeniniai įgūdžiai, prisitaikantis ir konstruktyvus būdas
- Puikios lietuvių ir anglų kalbų žinios
- Vairuotojo pažymėjimas (B kategorija).
Darbdavio siūlomas paketas
- Galimybė dirbti profesionalų komandoje ir augti kaip savo srities ekspertui
- Profesinio augimo ir karjeros galimybės modernioje biotechnologijų aplinkoje
- Modernus biuras, patogi darbo vieta
- Darbo užmokestis: 2800 – 3300 Eur gross
- Inovatyvi, darbšti ir į kokybę orientuota, bendradarbiaujanti ir palaikanti įmonės kultūra.


